مخالفت مدیرعامل کارخانه آلومینیوم با سرمربیگری منصوریان

شب گذشته با اعلام روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در خبری غافلگیر کننده روابط عمومی تیم فوتبال  آلومینیوم اراک با انتشار عکسی از سعید عباسی مدیرعامل این تیم و علیرضا منصوریان سرمربی فصل گذشته اراکی‌ها خبر از تمدید قرارداد این سرمربی با آلومینیوم داد. اتفاقی که با حاشیه‌های فراوانی برای این تیم به همراه بود.

یکی از این حاشیه‌ها بی خبری ۳ تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک (مصطفی رضایی، حمید محرابی و خلیل دارابی) از این انتصاب بود اتفاقی که از طرف این ۳ نفر نیز تایید شد.

حاشیه دیگر این انتصاب شبانه مخالفت مجیدی مدیرعامل کارخانه آلومینیوم اراک با ادامه حضور منصوریان در تیم آلومینیوم بود. سعید عباسی بدون رضایت ۳ عضو هیئت مدیره و مدیرعامل کارخانه آلومینیوم اراک منصوریان را به عنوان سرمربی این تیم در لیگ بیست و یکم انتخاب کرد.

علیرضا منصوریان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر را با ۵ شکست پیاپی به اتمام رساند اتفاقی که باعث مخالفت خیلی از اعضای باشگاه اراکی با انتخاب مجدد منصوریان است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار