تکریم از پزشکان بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب

پزشکان بیمارستان شهدای شهرستان سرپل‌ذهاب به مناسبت روز پزشک توسط فرماندار و رییس شبکه بهداشت درمان سرپل ذهاب تکریم شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل‌ذهاب در حاشیه دیدار با پزشکان بیمارستان شهدای سرپل ذهاب گفت: جامعه درمانی شهرستان در بحران بیماری کرونا به خوبی توانستند خدمات درمانی شایسته ای به بیماران آسیب پذیر ارائه نمایند که باید قدردان این حضور و این تلاش خالصانه باشیم.

او افزود: خدمات پزشکان در ایام شیوع کرونا با شرایط قرمز و بحرانی بر کسی پوشیده نیست و این خدمات مدافعان سلامت که سلامتی آن ها را به خطر انداخته و شهدای بسیاری را در این عرصه تقدیم کردند قابل ستایش و قدردانی است.

خدمت شجاعانه شبانه روزی کادر درمان

شهرام روشنی نژاد رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب نیز در ادامه گفت: کادر بهداشت و درمان بدون منت خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم ارایه می‌دهند و شبانه روز برای برگشت و حفظ و سلامتی بیماران کرونایی شجاعانه خدمت می کنند.

او افزود: پزشکان و کادر درمان با تاسی از پرستار دشت کربلا توانستند در درمان و بهبود بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان که آسیب زیادی برجای گذاشت بهترین عملکرد را ثبت کرده و تعهد و مسئولیت پذیری و مهربانی خود را در آن شرایط سخت به منصه ظهور بگذارند.

روشنی نژاد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، تاکید کرد و بیان داشت : اگر همکاری و همراهی مردم در امر ماسک زدن و عمل به هشدارهای بهداشتی به صورت جدی و مستمر ادامه داشته باشد قطعا خواهیم توانست بر ویروس کرونا سریعتر غلبه کنیم.

گفتنی است :سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.