استاندار کردستان روز پزشک را تبریک گفت

استاندار کردستان در پیامی فرارسیدن یکم شهریور ماە و روز پزشک را بە تمامی پزشکان، مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان در استان کردستان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی روز پزشک را به تمام مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان در استان کردستان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:«فرا رسیدن یکم شهریور ماه که در تقویم رسمی به نام روز پزشک ثبت شده است، فرصتی مغتنم برای تجلیل از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر طبیبانی است که همراه با سایر کادر درمان و بهداشت به مداوای بیماران مشغول و همواره پناهگاهی امن در مراجعه مردم هنگام مواجه با بیماری‌ها محسوب می‌شوند.

از آغاز شیوع همه گیری بیماری کرونا، پزشکان و کادر بهداشت و درمان با تلاش گسترده و شبانه روزی تلاشی نفس گیر و همه جانبه در کنترل بیماری و مداوای مراجعان انجام دادند که در نزد مردم اقدامی ارزندە و در پیشگاە خداوند منان دارای اجر‌ی عظیم است.

اینجانب فرارسیدن روز پزشک را بە تمامی پزشکان متعهد و دلسوز، مدافعان سلامت و سایر کارکنان خدوم و تلاشگر بهداشت و درمان در استان کردستان تبریک وتهنیت عرض کردە و از خدواند بزرگ سلامتی و سعادت همگان را مسئلت می‌نمایم.»

اول شهریور ماه، زادروز حکیم ابوعلی سینا با نام روز پزشک نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: پیام تبریک ، پزشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.