ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان:

رقابت‌های تیم‌های نظامی ارتش‌های جهان آوردگاه صلح و دوستی کشورها است

ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان و مسئول برگزاری مسابقات نظامی اربابان سلاح گفت: رقابت های تیم های نظامی ارتش های جهان آوردگاه صلح و دوستی بین کشورهاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیرسرتیپ محسن آذر افروز ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان یزد و چهارمحال و بختیاری در اولین روز از برگزاری مسابقات نظامی ارتش‌های جهان با بیان اینکه امروز شاهد مسابقات بین‌المللی نظامی ارتش‌های جهان خواهیم بود گفت: بستر بسیار مناسبی را در شاهین شهر اصفهان برای برگزاری این مسابقات فراهم کردیم تا کشور‌ها برابر استاندارد‌های جهانی بتوانند با همدیگر به رقابت سالم بپردازند.

سرتیپ آذرافروز افزود:اولین روز از مسابقات بین‌المللی نظامی ارتش‌های جهان است که با پنج شاخه در رشته‌های توپ ۱۲۳ میلی‌متری توپ ۱۲۲ میلیمتری توپ گراد و سلاح‌های سبک و در نهایت نیز در مرحله پنجم فینال است که برگزار می‌شود.

ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان یزد و چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: زمان در این مسابقات بسیار ارزشمند است تیم‌ها باید با استاندارد‌های جهانی با هم به رقابت بپردارند، مولفه نظم و زمان در این مسابقات از ارزش بسیار بالایی قرار دارد.

وی در خصوص میدان برگزاری مسابقات بین المللی نظامی ارتش‌های جهان گفت: میدان از هر نظر از قابلیت‌های استاندارد برخوردار است و تیم‌های شرکت کننده نیز به این نکته تاکید دارند که در این میدان می‌شود بهترین رقابت را ارائه کرد.

سرتیپ آذرافروز به امکانات و زیرساخت‌های میدان رقابت اشاره و تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های مسابقات در حد بین المللی در شاهین شهر فراهم شده است این امکانات اعم از امکانات نرم افزاری، سخت افزاری، ارتباطی، دوربینی و اپتیکی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار