جمشیدیان: ایران میزبان بیستمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا شد

سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: بیستمین دوره از مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رادیو ورزش حسین جمشیدیان، سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: نوزدهمین دوره از مسابقات مچ اندازی آسیا از ۲۸ مرداد در آلماتی قزاقستان آغاز شده است و تا دوم شهریور ادامه دارد.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات مهم در حاشیه این رقابت ها اخذ میزبانی بیستمین دوره از مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۲ برای ایران بود که این رویداد در فروردین ۱۴۰۱ در تمام رده‌های سنی در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود‌.

جمشیدیان درباره نتایج ملی پوشان ایران در مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا بیان کرد: بازیکنان کشورمان توانستند در این مسابقات عملکرد قابل قبولی ارائه کنند. در بخش پیشکسوتان ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به دست آمد و بهار بدیعی، از پدیده‌های مچ اندازی ایران و آسیا با ۱۵ سال سن توانست در رده‌های پایه ۲ نقره و ۲ برنز کسب کند.


بیشتر بخوانید


وی گفت: امروز در رقابت‌های بزرگسالان، ملی پوشان کشورمان موفق به کسب ۳ نقره و ۵ برنز شدند و فردا مسابقات دست راست برگزار می‌شود و سپس این رقابت‌ها به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار