یک سکوی نفتی در خلیج مکزیک طعمه حریق شد+ عکس

در پی انفجار و آتش سوزی مهیب در سکوی نفتی شرکت پِمِکس در خلیج مکزیک شش تن زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی از وقوع آتش سوزی در سکوی نفتی شرکت پِمِکس Pemex در خلیج مکزیک خبر داد و نوشت: این نخستین حادثه برای این شرکت طی ماه‌های اخیر نیست.

رسانه‌های محلی گزارش دادند روز یکشنبه یک انفجار و به دنبال آن آتش سوزی در سکوی نفتی شرکت پمکس در خلیج مکزیک رخ داد و در این حادثه شش تن زخمی شدند.

رسانه‌ها بیانیه مدیر این تأسیسات را منتشر کردند که مدعی است برخورد صاعقه با برج اتیلن علت این حادثه بود. در بیانیه این شرکت در توئیتر آمده است: در ساعت چهار و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر، این آتش سوزی در سکوی اِی-۲ تا حد زیادی مهار شد. در مجموع، شش تن در این حادثه زخمی و همه آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند. حال آن‌ها وخیم نیست. این شرکت تأکید کرد این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته است.

این حادثه در یک مرکز توزیع گاز و نفت خام دیگر در خلیج مکزیک در ساحل کامپچه Campeche رخ داده است. در مجموع، تاکنون شش مجروح گزارش شده است، اما از میزان خسارات وارد شده به این تأسیسات، خبری در دست نیست.

یک سکوی نفتی در خلیج مکزیک طعمه حریق شد+ عکس

گفته می‌شود این تأسیسات نفتی بخشی از مجموعه کی یو مالوپ زاپ Ku-Maloop Zaap است. کارگران دریچه‌ها را بسته اند تا از وارد شدن آسیب بیشتر به این تأسیسات نفتی جلوگیری شود.

در اوایل ماه ژوئیه، خط لوله ساخت این شرکت در زیر آب در خلیج مکزیک منفجر شد و به دنبال آن، آتش سوزی در زیر آب رخ داد، که باعث ایجاد منظره‌ای مسحور کننده شد که رسانه‌ها آن را "چشم آتش" نامیدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
همان طور که گفتید ،

هنوز خیلی ها به طبیعت و برکات آن معتقد هستند ،
باید حفظ کنند .
آخرین اخبار