حسن بیگی مطرح کرد؛

برگزاری انتخابات بدون ابطال آرای یک صندوق

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت:انتخابات به خوبی برگزار شد و حتی آرای یک صندوق هم باطل نشد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،شکراله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در جلسه افتتاح پروژه‌های عمرانی استان در هفته دولت اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ چهار انتخابات را برگزار کردیم.

وی ادامه داد:انتخابات به خوبی برگزار شد و حتی آرای یک صندوق هم باطل نشد، درگیری نداشتیم. در حاشیه انتخابات مسائلی مانند خرید و فروش آرا مطرح شد، ولی در شعبه‌های اخذ رأی نبوده و به اجرا ربطی ندارد.

همچنین حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در همین جلسه اظهار کرد:۲۳۰ طرح در بخش کشاورزی را افتتاح خواهیم کرد و در بخش صنعت و گردشگری نیز افتتاح‌های دیگر انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: سال گذشته تاکنون چند قدم بزرگ در حوزه اقتصادی برداشته شده است که اصلاح قانون صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری و مجوز قرار گرفتن آن‌ها بود که افزایش دو برابری تولید فراهم می‌شود که رضایت مندی حوزه‌های صنفی و صنعتی را در پی داشت. همچنین عملیات اجرایی شهرک پوشاک در ۱۱۸ هکتار شروع شده است.

عسگری افزود:سال گذشته ۱۲۴ درصد اشتغال در استان تهران داشتیم و از ابتدای سال تاکنون ۲۴ درصد از اهداف اشتغال تحقق یافته است. تامین آب شهرک صنعتی عباس آباد سرعت گرفته است که بسیار مهم است. در ستاد تسهیل هم توانستیم رتبه نخست را به دست بیاوریم.
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار