با نبوغ فناوران البرزی؛

طراحی و تولید نرم افزار مدیریت منابع سازمانی

یک شرکت فناور در پارک علم و فناوری البرز نرم افزار مدیریت منابع سازمانی برای سازمان ها، شرکت ها و بنگاه های تولیدی و خدماتی را طراحی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق شده است نرم افزاری را طراحی و تولید کند که با ویژگی منعطف خود نیازهای حوزه مدیریت و منابع انسانی سازمان ها و بنگاه های تولیدی و خدماتی را به نحو مطلوب ساماندهی و برطرف می کند.

مدیرعامل این شرکت گفت: شعار ما در طراحی و تولید این نرم افزار کاربردی از کارگاه تا هلدینگ با رایمون است و باید بگویم، شرکت ما در سال ۱۳۹۴ با همکاری تیمی توانمند از جوانان با انگیزه و متخصص با هدف ایجاد تحول در صنعت ERP کشور تاسیس شده و یکی از کار‌های خوب این تیم طراحی و تولید نرم‌افزار ERP (برنامه‌ریزی منابع سازمانی) است که در واقع یک نرم‌افزار مدیریت کسب و کار محسوب می شود.

او افزود: این نرم‌افزار، امکانی را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد تا بتوانند با استفاده از اطلاعات یکپارچه نسبت به ساده‌سازی و خودکارسازی فرآیند‌های سازمانی خود اقدام کنند؛ این اقدام موجب افزایش شفافیت، دقت، سرعت و کارآمدی فرآیند‌های جاری می‌شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.