طوفان گرمسیری هنری در رود آیلند بر زمین نشست

منابع خبری از بر زمین نشستن طوفان گرمسیری هنری در ساحل رودآیلند، آمریکا خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان خبرگزاری سی‌ان‎‌ان به نقل از مرکز ملی طوفان آمریکا اعلام کرد که طوفان گرمسیری هنری امروز (یکشنبه) در ساحل ایالت «رودآیلند» یکی از ایالت‌های نیوانگلند، در آمریکا بر زمین نشسته است.

بنابر اعلام این خبرگزاری، این طوفان باد‌هایی با شدت وزش ۶۰ مایل بر ساعت داشته است. انتظار می‌رود از این به بعد شدت وزش باد کمتر شود، اما همچنان امروز بعد از ظهر و امشب به وقت محلی باد‌های گرمسیری قطعی برق در جنوب ایالت‌های نیوانگلند را به همراه خواهند داشت.

همچنین مرکز ملی طوفان در این باره هشدار داد: «بارش سنگین با احتمال سیل از نیوجرسی تا نیوانگلند همراه خواهد بود.»

شب گذشته نیز منابع خبری اعلام کردند طوفان هنری که در آمریکا در حال وزیدن است، به زودی در برخی ایالت‌ها به گردباد تبدیل خواهد شد.

این در حالی است که در هفته‌های اخیر به دلیل تداوم گرمای هوای شدید و نیز گسترش خشکسالی، هزاران هکتار از اراضی جنگلی در آتش سوخت و نیرو‌های امدادی حتی با کمک تجهیزات ارتش هم نتوانستند به صورت کامل این حریق‌ها را کنترل کند.

در آمریکا بسیاری از مردم از بیم سوختن در آتش مجبور به ترک خانه‌هایشان شدند. همچنین صد‌ها نفر در اثر گرمازدگی و حوادث ناشی از آن مانند آتش‌سوزی‌ها جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار