واکسینه شدن۸۰ درصد از فرهنگیان هرمزگانی

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۸۰ درصد از فرهنگیان و جمعیت هدف آموزش و پرورش استان در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، ایرج بیت الهی، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه ۸۰ درصد از فرهنگیان و جمعیت هدف آموزش و پرورش استان در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند، گفت: در برنامه واکسیناسیون پوشش ۱۰۰ درصدی فرهنگیان هرمزگان مدنظر است.

بیت الهی افزود: برای اجرای این برنامه هماهنگی‌های لازم برای تزریق واکسن به افرادی که در زمان اجرای طرح به بیماری کووید مبتلا بوده و یا اینکه از دوره بیماری آن‌ها کمتر از ۶ هفته گذشته، انجام شده است.


بیشتر بخوانید؛


او گفت: در هرمزگان همگام با سراسر کشور، مرحله اول واکسیناسیون از نهم مردادماه همزمان با عید غدیر خم آغاز و طبق برنامه زمانبندی اجرایی شد.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان با بیان اینکه مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان هرمزگان در شهریورماه اجرا می‌شود افزود: نیرو‌های آموزش وپرورش هیچ نگرانی از بابت سهمیه واکسن نداشته باشند و سهیمه آنان محفوظ و در زمان مناسب با هماهنگی‌های لازم تزریق می‌شود.

بیت الهی گفت: در این طرح معلمان و عوامل اجرایی مدرسه‌های دولتی و غیردولتی، نیرو‌های حق تدریس و خرید خدمات، دانشجو معلمان، سرباز معلمان، مربیان پیش دبستانی، سوادآموزان نهضت سواد آموزی، کارکنان اداره‌های آموزش و پرورش، کارکنان و مربیان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوان، استادان دانشگاه فرهنگیان، کارکنان نوسازی مدارس و همه گروه‌های وابسته به این نهاد که شرایط دریافت واکسن را دارند، واکسینه شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.