رضاوند: دوست داشتم در استقلال بمانم

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره شرایط خود در این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش رضاوند بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد تمدید قرارداد خود با این تیم گفت: خوشحالم که به مدت ۲ سال دیگر قراردادم را با باشگاه استقلال تمدید کردم. تنها در جلسه ای ۵ دقیقه‌ای با فرهاد مجیدی قراردادم را تمدید کردم. شایعات در صفحات مجازی اصلا درست نبود و ارقامی درخواستی که به نقل از ما منتشر می‌کردند کذب بود. بعد از تعطیلی لیگ تا شب گذشته اصلا حرفی نزدم. در مدت کوتاهی که با مجیدی صحبت کردم حاضر شدم قراردادم را تمدید کنم.

او افزود: آرزوی هر بازیکنی است که در استقلال بازی کند. پیشنهاد‌های دیگر هم بود، اما دوست داشتم بمانم. منتی سر استقلال نیست و خوشحالم که ماندم، چون استقلال تیم بزرگی است.

رضاوند درباره اینکه رقم‌های پیشنهادی بازیکنان خیلی بالا است گفت: هر بازیکنی ممکن است پیشنهاد دهد. وارد جزییات نمی‌شوم. درباره قرارداد من، رقمی که مجیدی صلاح دانست را من امضاء کردم. در ۵ دقیقه قراردادم را امضاء کردم.

بازیکن استقلال گفت: از فردا تمرینات تیم شروع می‌شود. انشاالله بازیکنان تمدید کنند تا آماده بازی برابر الهلال شویم. در فرصت باقی مانده به آمادگی کامل می‌رسیم تا نتیجه خوبی برای هواداران کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
دمتتت گرممم
آخرین اخبار