چمران مطرح کرد؛

امیدواریم کار‌های شهردار تهران قبل از انتخاب وزیر کشور انجام شود

رییس شورای شهر تهران گفت: هنوز وزیر کشور انتخاب نشده، اما تلاش می‌کنیم که قبل از این انتخاب، کار شهردار تهران به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای شهر در جلسه علنی شورا و در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: به دنبال کار‌های شهرداری تهران هستیم و امیدواریم به زودی به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: البته هنوز وزیر کشور جدید انتخاب نشده، اما تلاش می‌کنیم تا قبل از این انتخاب، کار شهرداری تهران به سرانجام برسد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در انتخاب کمیسیون‌ها ما به نتیجه رسیدیم و انشالله در جلسه بعد مطرح می‌کنیم.

چمران  اظهار کرد: کسانی که راه امام حسین را انتخاب کردند همچنان پیروز شدند، شما کسی زنده تو و پیروزتر از امام حسین را می‌توانید نشان دهید؟.

وی ادامه داد: ما در انقلابمان راه امام حسین را انتخاب کردیم، انقلاب ما از روز عاشورا شروع شد و در عاشورا و تاسوعا سال ٥٩ انقلاب به پیروزی رسید؛ در دفاع مقدس هم با یاد آن امام به جبهه می‌رفتیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: امام حسین در اوج ملکوت است و نیاز به کمک ندارد، بعضی‌ها هم باید راه امام را پیش بگیرند تا از هوای نفسانی خود دور شوند.

چمران تاكيد كرد: در کشورهای دیگر دیدیم كه سال‌ها یاسر عرفات و دیگران برای لبنان و سوریه و اردن می‌خواستند با اسرائیل بجنگند، در نهایت صلح کردند و معلوم نشد عرفات چگونه از این دنیا رفت.اما حماس آمد و جهاد اسلامی و جهاد حسینی آمد و بر آنها پیروز شد.

وي گفت: سخن آخر امام حسین این بود که ما به قضای الهی تن داده‌ ايم و آنرا می‌پذیریم و ما هم همین راه را طی می‌کنیم و قضای الهی را می‌پذیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار