استعدادهای طلایی زیر ذره بین سرمربی طلایی پوشان

استعدادهای طلایی سپاهان در معرض انتخاب محرم نویدکیا قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: طبق سیاست باشگاه سپاهان که آن را جزو اصول قطعی و بلند مدت خود می‌داند، چند تن از بازیکنان آکادمی این باشگاه در آستانه پیوستن به تیم فوتبال بزرگسالان A هستند.

وی با اعلام این خبرافزود: این باشگاه براساس استراتژی و سیاست‌های خود در حوزه استعدادیابی، استعدادپروری و استفاده از بازیکنان نخبه آکادمی در تیم بزرگسالان A و با توجه به نگاه و اعتقاد عمیق محرم نویدکیا به حضور منتخبی از بهترین‌های آکادمی فوتبال باشگاه در تیم تحت هدایت خود، ۲۱ نفر از نخبگان این آکادمی که در یک فصل گذشته زیر ذره‌بین استعدادیاب‌های باشگاه بوده و مورد ارزیابی‌های کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان قرار گرفته‌اند.

ناظری گفت: این نفرات در حال حاضر در معرض انتخاب نهایی سرمربی تیم قرارگرفته تا به تشخیص محرم نویدکیا و کادرفنی تیم سپاهان چند تن از آن‌ها به تیم بزرگسالان A و تعدادی هم به عنوان سهمیه امید و جوانان در نظر گرفته و از این فرصت درخشان پیش آمده بهترین استفاده را کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تاکید کرد: بدیهی است برای سایر افرادی که در زمره منتخبین نهایی نیستند، سیاست و برنامه‌ریزی‌های مشخص برای تداوم مسیر طلایی‌شان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.