فرار بیمار کرونایی از پنجره بیمارستان بوشهر به قیمت جانش تمام شد

رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: فرار بیمار مبتلا به کرونا از پنجره این بیمارستان منجر به مرگ او شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر عاطفه اسفندیاری رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر از مرگ جوانی ۳۳ ساله مبتلا به کرونا که اقدام به فرار از پنجره این مرکز درمانی کرده بود، خبر داد.

او افزود: این بیمار که در این مرکز در حال درمان بود، با ادامه روند درمان مخالفت و بامداد امروز از طریق پنجره اقدام به فرار کرد که  منجر به فوت او شد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر ادامه داد: همکاران این مرکز درمانی بر بالینش حاضر شدند، اما با وجود تلاش صورت گرفته و احیاء او، به علت ضربه مغزی و جراحات وارد شده، فوت کرد.

اسفندیاری با تسلیت به خانواده این بیمار، بیان کرد: در این شرایط سخت بیماری، از هم استانی‌ها می‌خواهیم در صورت ابتلا به بیماری کرونا زیر نظر پزشک مربوط اقدام‌های درمانی لازم را انجام دهند.

او عنوان کرد: تشخیص و درمان بیماری در روز‌های ابتدایی راحت‌تر است و کارکنان درمان تا به دست آوردن سلامتی کامل مبتلایان در کنار بیماران خواهند ماند.


بیشتر بخوانید


رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: پرونده بیمار مربوط از سوی مقامات قضائی و انتظامی در دست بررسی است و نتیجه آن در روز‌های آینده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.