بازی Halo Infinite تا پایان سال ۲۰۲۱ راه اندازی می‌شود

بازی ویدئویی Halo Infinite با کنار گذاشتن بعضی از ویژگی هایش تا پایان سال ۲۰۲۱ راه اندازی شده و در اختیار گیمر‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از techradar، بازی Halo Infinite در هنگام راه اندازی کمپین همکاری یا ویرایشگر سطح Forge نخواهد داشت، بر اساس اطلاعات جدید از به روزرسانی Bungie، Halo Infinite با چند ویژگی بزرگ راه اندازی نمی‌شود و هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست.

بازی Halo Infinite

ویژگی های جدید بازی Halo Infinite

هر دو ویژگی هنوز هم از طریق به روزرسانی رایگان به بازی می‌آیند، سه ماه پس از راه اندازی در به روزرسانی فصل ۲، co-op به بازی اضافه می‌شود، در حالی که طبق گفته WindowsCentral، Forge شش ماه پس از راه اندازی و در فصل ۳ عرضه می‌شود. جوزف استاتن، سرپرست بازی Halo Infinite توضیح داد: ویژگی‌های جدید با راه اندازی آن آماده نمی‌شوند و اولویت اول ما این است که اطمینان حاصل کنیم هر چیزی را که منتشر می‌کنیم، دارای کیفیت مناسب در همه سیستم عامل‌ها، دستگاه‌های Xbox، رایانه شخصی و همه تنظیمات مختلف آن‌ها باشد.

بازی رایانه ای Halo Infinite

زمان احتمالی رونمایی از بازی رایانه ای Halo Infinite

توسعه دهندگان Bungie تاکید کردند که این بازی سرگرمی جالب تعطیلات ۲۰۲۱ است که احتمالا در ماه نوامبر یا دسامبر عرضه خواهد شد، یکی از راه‌های این شرکت به تاخیر انداختن رونمایی از کل بازی کامپیوتری بود، اما تصمیم گرفتند تا کمپین همکاری و Forge را به طور موقت کنار بگذارند تا پس از راه اندازی راه حل بهتری پیدا کنند.

گفتنی است که یک نسخه بتا Halo Infinite برای مدت کوتاهی در ماه جولای فعال و اطلاعات آن مانند نقشه چند نفره و حالت نبرد رویال نیز منتشر شد و گیمرها به شکل محدود توانستند از این بازی استفاده کنند.

بازی کامپیوتری


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار