فعالیت آشپزخانه اطعام حسینی به یاد شهدای کربلا

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: در حال حاضر ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی به یاد شهدای کربلا در استان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامرضا مشعل چی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با بیان اینکه مردم پرشور و شعور استان یزد در راه کمک به نیازمندان، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، گفت: در حال حاضر ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی به یاد شهدای کربلا  با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مشغول طبخ غذای گرم برای نیازمندان هستند.

او با اشاره به تشکیل ستاد اطعام و احسان حسینی در استان، افزود: رزمایش اطعام و احسان حسینی از اول ماه محرم آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: این رزمایش با اجرای دو طرح اطعام حسینی (تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان) و طرح احسان حسینی (تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان) تمرکز اصلی بر روی خدمت‌رسانی بیشتر به محرومان با اولویت مناطق محروم و روستایی در حال اجرا است.

وی یادآور شد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در قالب طرح "اطعام و احسان حسینی" هستند، سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد در سطح استان آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در این کار خداپسندانه است.

مردم نیکوکار استان می‌توانند به‌ صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری#۸۸۷۷*تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

آشپزخانه‌های اطعام حسینی در روزهای آینده با استفاده از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، اصناف، مراکز نیکوکاری، هیئت‌های مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه، آستان مقدس امامزادگان به ۱۳۵ مورد افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار