ازمهم ترین معروف ها مراقبت ازسفره محرومین است

مدیر کل سازمانهاونهاد‌های ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور گفت: امروز یکی از معروف‌ها حمایت از سفره محرومین است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام دهقان مدیر کل سازمانهاونهاد‌های ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور امروز در بازدید از روستا‌های محروم ریگان  گفت: انسان‌های محروم ونیازمند افراد پاک‌سرشتی که پرچم عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام را برافراشته و شعائر اسلامی را احیا کرده و تعظیم می‌کنند و پای نظام مقدس اسلامی ایستاده‌اند، هستند.

او افزود: وظیفه مسئولین و خادمین ملت این است که به حرمت این مردم تمام قد بایستند و خدمتگزار باشند و برای رفع مشکلات و معضلات زندگیشان منزل به منزل بکوشند.

دهقان تصرح کرد: رعایت عدالت اجتماعی و بهره‌مندی از حداقل‌های زندگی مهم‌ترین مطالبه به حق مردم برای رفاه و آرامش در زندگی است که به واقع مورد غفلت واقع شده و با عزم راسخ و برنامه‌های بلندمدت دست‌یافتنی است.

او بیان داشت: ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر به‌منظور اشاعه خوبی‌ها و تکریم انسانیت انسان در حوزه پزشکی و درمان، مقام رفیع و خطیر سنگرداران جبهه سلامت را پاس داشته و در حوزه اجتماعی ـ خانوادگی از سفره محرومان حمایت کرده است تا اطعام بیش از شش هزار نفر از هم‌وطنان شرق استان کرمان، توفیق و فرصتی برای احترام و اکرام مردمان شریف، فهیم و ارزشمند ایران اسلامی باشد.

در این سپاسگزاری امام جمعه ریگان وجمعی از مدیران این شهرستان همراه و همدل بودند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار