واکنش گواردیولا به سوال خبرنگار درباره جذب لواندوفسکی؛ سوال بعدی را بپرس!

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی نسبت به احتمال پیوستن رابرت لواندوفسکی به جمع سیتیزن‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر انگلیس کمتر از ۲ هفته دیگر بسته خواهد شد و هواداران این تیم منتظرند ببینند که پس از جک گریلیش دومین خرید بزرگ سیتیزن‌ها کدام بازیکن است.

یکی از بازیکنانی که نامش به عنوان گزینه نقل و انتقالاتی منچسترسیتی مطرح شده، رابرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن بایرن مونیخ است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی امروز در نشست خبری قبل از بازی تیمش با نوریچ وقتی با سوال خبرنگاری درباره این که او برنامه‌ای برای جذب مهاجم لهستانی باواریایی‌ها دارد، گفت: سوال بعدی را بپرس مارک. گوش کن، لواندوفسکی بازیکن خیلی مهمی برای بایرن مونیخ است و او آنجا می‌ماند.

گواردیولا در ادامه صحبت هایش به خبرنگاران گفت: من دیگر توضیح بیشتری نخواهم داد، زیرا شما و همکاران شما می‌خواهند این مسائل را ادامه دهند. ۱۱ روز به اتمام پنجره نقل و انتقالات باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. هیچ کس هم نمی‌داند چه اتفاقی رخ خواهد داد. چیزی که برای ما اهمیت دارد بازی نوریچ و آرسنال است. پس از آن روز‌های فیفادی فرا می‌رسد و پنجره نقل و انتقالات بسته می‌شود. در آن زمان ما یک ترکیب کامل خواهیم داشت که قرار است در تمامی مسابقات برای پیروزی تلاش کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.