اتوبوس آمبولانس چاره ساز شرایط فعلی کرونایی جنوب غرب خوزستان

رئیس فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: به دلیل افزایش شمار بیماران ناچار به استفاده از اتوبوس آمبولانس شدیم.

سید نادر نقیبی ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: موج پنجم کرونا و افزایش شمار بیماران سبب شده تا از اتوبوس آمبولانس با ظرفیت بیش از ۱۰  بیمار برای جا به جایی بیماران کرونایی به بیمارستان ها در شرایط بحرانی استفاده کنیم.

او ضمن بحرانی ارزیابی کردن وضعیت کرونایی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: شرایط در استان روز به روز وخیم‌تر از قبل می‌شود و هم اکنون تمامی تخت های بیمارستان آیت اله طالقانی این شهرستان تکمیل شده است.

نقیبی با بیان افزوده شدن بیمارستان شهید بهشتی ازامروز جهت بستری بیماران کرونایی ادامه داد : کارکنان اورژنس آبادان تعداد ۲۵ بیمار کرونایی را با اتوبوس آمبولانس از بیمارستان آیت اله طالقانی به بیمارستان شهید بهشتی انتقال دادند.

او بیان کرد:انتقال این تعداد بیمار با هماهنگی اولیه واحد MCMC ، معاون فنی و هماهنگی عملیات ستاد، سرپرست اورژانس شهرستان آبادان و مدیران دو بیمارستان انجام گرفت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از همه شهروندان خواهش می کنیم  پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، در هیچ کدام از پیک‌های قبلی روند صعودی بیماری به این سرعت نبود و دلتا ازآنچه گفته می شد خطرناک‌تر است.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.