کشف ۱۵۵ هزار قلم داروی کمیاب کرونا در مشهد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت: ۱۵۵ هزار قلم داروی کمیاب و مورد نیاز بیماران کرونایی در قالب ۲ محموله در مشهد کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سرهنگ حسین جوانبخت رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی گفت: در اجرای مرحله دیگری از طرح مبارزه با احتکار کالا و اقلام بهداشتی و درمانی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی وارد عمل شده و در عملیات گسترده پس از اقدام های اطلاعاتی با همکاری کارشناسان سازمان غذا و دارو و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، محل ها و انبارهای از قبل شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند.

او افزود: در این عملیات ۲ محموله اقلام دارویی در مجموع به تعداد ۱۵۵ هزار قلم که بیشتر آنها در درمان کرونا موثر بوده و احتکار شده بود کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان رضوی ادامه داد: در این عملیات ۲ فرد متخلف دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند که تحقیقات از آنها ادامه دارد.

جوانبخت بیان کرد: از مردم درخواست می‌کنم در صورت کسب هرگونه اطلاعات مبنی بر قاچاق یا احتکار اقلام دارویی، بهداشتی و درمانی، مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا با دستورات تخصصی قضایی اقدام قانونی لازم به عمل آید.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.