امارات حضور اشرف غنی در ابوظبی را تایید کرد

وزارت خارجه امارات حضور رئیس جمهور سابق افغانستان را در این کشور تایید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ،خبرگزاری رسمی امارات (وام) به گمانه زنی‌ها درباره حضور اشرف غنی، رئیس جمهور سابق افغانستان در این کشور پایان داد.

وزارت خارجه امارات اعلام کرد: اشرف غنی، رئیس جمهور سابق افغانستان و خانواده او در امارات هستند و ابوظبی به دلایل بشردوستانه از آن‌ها استقبال کرده است.

گمانه زنی‌ها درباره حضور غنی در امارات زمانی مطرح شد که فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه روز سه‌شنبه اعلام کرده بود که نخستین هواپیمای نظامی فرانسوی حامل افراد نجات یافته از افغانستان شبانه در ابوظبی فرود آمده است.

اشرف غنی روز یکشنبه و قبل از ورود نیرو‌های طالبان به کابل، در پیامی اعلام کرد برای جلوگیری از خونریزی کشور را ترک می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۴۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
این ۱۶۹ میلیون دلار مال فقط دزدی همین آخرکاریش بود که با هواپیمای شخصیش دزدید فرار کرد برد به ابوضبی بی زحمت دزدیهای قبلشم کشف کنید که پیش پیش فرستاده در بانکهای سویس و نیویورک اونها رو هم محاسبه کنید . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اماراتی هر روز مردم یمن را به خاک و خون می کشد و حالا از بشردوستی می گوید. این ها چه پرروهایی هستند.!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
امارات با رژیم غاصب روابط دیپلماتیک برگزار میکند چیزی نمیگذرد امارات رئیس جمهور فراری افغانستان را پناه میدهد آیا همه چیز اتفاقی ست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
نتیجه خیانت و وطن فروشی دیر نیست که بگویند سرطان گرفت و مرد
آخرین اخبار