آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری مشهد در تاسوعا و عاشورا

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در محور‌های منتهی به حرم مطهر رضوی، در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور ارائه خدمات مطلوب به عزاداران، آماده باش هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: از ابتدای ماه محرم الحرام و همزمان با برگزاری مراسم عزاداری حسینی توسط هیئت های مذهبی در فضا‌های باز شهری، نیرو‌های خدمات شهری به منظور خدمت رسانی به عزاداران به صورت کامل در سطح مناطق ۱۳ گانه حضور دارند و این ارائه خدمات در روز تاسوعا و عاشورای حسینی با توان بیشتری در حال انجام است.

او افزود: کلیه نیرو‌های خدمات شهری با ظرفیت حداکثری و با فعالیت بیش از ۶۰۰۰ پاکبان در هر روز، مشغول خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: اکران بیش از ۱۲۰۰ پرچم مشکی در عرشه پل‌ها و میادین سطح شهر، آماده‌سازی بیش از ۱۰۰۰ جایگاه اطلاع رسانی جهت نصب بنر‌ها و پرده‌های عزاداری در مناطق ۱۳ گانه، استقرار ۸ وضوخانه سیار در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در محور‌های منتهی به حرم مطهر و شستشو و نظافت ویژه خیابان‌های منتهی به حرم رضوی با استفاده از ۱۰ دستگاه انواع خودرو شامل خودروی تانکر، خودروی جمع آوری زباله و خودروی مکانیزه جاروب بخش دیگری از خدمات ارائه شده توسط نیرو‌های خدمات شهری در این ایام است.

یعقوبی بیان کرد: در راستای حفظ ایمنی عزاداران حسینی نیز در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در ۱۵ نقطه از مسیر‌های منتهی به حرم مطهر رضوی، ۲۱ دستگاه انواع خودروی آتش‌نشانی به همراه حدود ۶۰ نیروی آتش نشان و نجاتگر مستقر هستند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.