برپایی نمایشگاه محیطی "تصویر حماسه" در قزوین

رئیس حوزه هنری قزوین گفت: نمایشگاه محیطی پوستر با عنوان "تصویر حماسه" در ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) در شهر قزوین برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،محمدرضا امامقلی رئیس حوزه هنری قزوین گفت: نمایشگاه محیطی پوستر با عنوان "تصویر حماسه" در ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) در شهر قزوین و در مکان‌های میدان آزادی، سعدالسلطنه و دروازه درب کوشک برپا شد.

امامقلی افزود: «نگارخانه شهر» عنوان گالری شهر حوزه هنری قزوین است که این نگارخانه با هدف نمایش آثار نمایشگاهی به صورت سیار طراحی شده است.

او اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف بهرمندی عموم مردم استان برای بازدید آثار هنری فعال شده است و در حال حاضر با توجه به شرایط اوج گیری کرونا و وضعیت مناسب آب و هوا در فضای باز و پر تردد فعال خواهد بود.

رئیس حوزه هنری قزوین گفت: نمایشگاه در ایام ماه محرم و صفر برقرار است و با درخواست مراکز و مجموعه‌های فرهنگی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

 امامقلی در ادامه گفت: ابوالفضل خسروی، حمید پورشریف، علی آقا حسین پور، علیرضا جوادی، فاطمه مرتضایی، فرهود مقدم، مازیار علی یاری، محمد ربیعی، محمود ساکی، مرتضی فرحناک و مرتضی فرحناک از جمله هنرمندانی هستند که آثار آنان در این نمایشگاه به نمایش درآمد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.