بیش از هزار دستگاه تراکتور و کمباین در کردستان شماره گذاری نشده است

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گفت : یک‌هزار و ۶۷۴ دستگاه تراکتور و کمباین در کردستان هنوز پلاک گذاری نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، شهریار حنیفی، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان به تشریح آخرین وضعیت پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی اشاره و اظهار داشت: در مجموع ۳۱ هزار و ۶۱ دستگاه تراکتور و کمپاین در استان داریم که از این میزان ۷ هزار و ۱۱ دستگاه در کارخانه پلاک‌گذاری شده است.

حنیفی با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۵۰ دستگاه در استان پلاک‌گذاری نشده است افزود: اکنون از این تعداد ۲۲ هزار و ۳۷۶ دستگاه پلاک‌گذاری شده و در کل یک‌هزار و ۶۷۴ دستگاه تراکتور و کمباین برای پلاک‌گذاری مانده که یا خود مالکان مراجعه نکرده یا مشکلات فنی داشته است.

او  مدعی شد: در پلاک‌گذاری تراکتور و کمپاین در استان با مشکلاتی همچون عدم همکاری پلیس آگاهی در انجام ندادن استعلام این دستگاه‌ها در شهرستان‌های قروه، بیجار، دهگلان و سقز روبه‌رو هستیم و ۱۳۸ دستگاه تراکتور نیز علی‌رغم پرداخت بیمه توسط مالکان به دلیل تعطیلی شماره‌گذاری، بلاتکلیف و عدم بارگذاری اطلاعات این دستگاه‌ها در سامانه سوخت موجب بی‌رغبتی مالکان شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.