یادمان شهدای پاوه گلباران و عطرافشانی شد

یادمان شهدای پاوه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز شکست حصر پاوه با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی گلباران و عطرافشانی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،در این آیین معنوی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، با حضور تعداد محدودی از مدیران شهرستان پاوه برگزار شد؛ ماموستا مُلا قادر قادری امام جمعه پاوه گفت: هرساله مراسم گرامیداشت ۲۶ مرداد پاوه را برگزار کرده ایم، اما امسال بدلیل شیوع کرونا نتوانستیم آن را برگزار کنیم.

ماموستا مُلا قادر قادری افزود: در جریان آزادسازی شهر پاوه جمعی از نیرو‌های مهمان در این حادثه شهید شدند و ما نیز اجساد آن‌ها را در این محل دفن کردیم و این شهدای عزیز در واقع مهمان ما هستند.

امام جمعه پاوه ادامه داد: لطف خداوند، پیام بنیان گذار جمهوری اسلامی، مقاومت مردم پاوه و حضور شهید چمران به عنوان رابط این مردم و دفتر بنیان گذار جمهوری اسلامی از عوامل مهم شکست حصر پاوه بود.

گفتنی است :شهرستان پاوه با ۶۴۰ شهید، ٨۷۵ جانباز و ۲۷ آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است. و در یادمان شهدای پاوه ۹ مدافع و رزمنده غیربومی که در جریان آزادسازی پاوه به شهادت رسیدند آرام گرفته اند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.