پرهیز از عادی انگاری اصلی‌ترین عامل نگرش کاهش ابتلا به ویروس کرونا در جامعه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : پرهیز از عادی انگاری بیماری به عنوان اصلی‌ترین عامل نگرشی مهمترین پیام بهداشتی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در روز‌های اخیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : خوشبختانه با انجام به موقع واکسیناسیون مددجویان در مراکز نگهداری شبانه روزی کمترین آمار مبتلا به کرونا را در این مراکز داشته ایم و توانسته ایم انتشار این ویروس را در مراکز نگهداری شبانه روزی به خوبی کنترل کنیم.

او گفت : با تشدید نظارت ها، آموزش‌های بهداشتی و مراقبتی و تلاش پرسنل مراکز در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در تلاش هستیم که از انتشار ویروس در این مراکز جلوگیری کنیم.

او افزود: بر همین اساس همچنان ملاقات با مددجویان مراکز، بازدید‌های غیر ضروری از منزل مددجویان، سفر‌های اردویی و تفریحی، پذیرش‌های جدید غیر اورژانسی ممنوع است و تا زمان رفع بحران به قوت خود باقی خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از آحاد مردم جامعه به ویژه جامعه هدف بهزیستی استان، اعم از مددجویان و خانواده‌های آنان خواست که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و از تردد‌های غیرضروری اجتناب نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار