امام جمعه ارومیه:

مصلای امام خمینی (ره) مرکز واکسیناسیون کرونا شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مصلای امام خمینی(ره) این شهر می‌تواند به عنوان مرکز واکسیناسیون کرونا در شهر راه اندازی شود که این آمادگی نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با توجه به ازدحام جمعیت در مراکز بهداشتی و تزریق واکسن می‌توان از ظرفیت مصلای امام خمینی(ره)  ارومیه نیز به این منظور استفاده شود.

او اضافه کرد: با توجه به روند سریع واکسیناسیون، شهروندان حائز شرایط اعلامی از سوی وزارت بهداشت، برای تزریق واکسن در سریع‌ترین زمان به محل‌های اعلامی مراجعه کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان و متولیان امر واکسیناسیون نیز با تسریع در امر واکسیناسیون، زیرساخت‌های لازم را برای راحتی مردم و جلوگیری از ازدحام در این مراکز ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: در این راستا باید از ظرفیت همه نهاد‌ها و سازمان‌ها استفاده لازم صورت گیرد.

تاکنون بیش از ۶۳۵ هزار دز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شده است.

از آغاز شیوع بیماری کرونا در کشور تاکنون، نزدیک به ۲۱۳ هزار نفر از مردم استان آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۵ هزار ۱۱۷ نفر جان خود را از دست داده اند.

حدود ۳.۲ درصد واکسیناسیون کرونا در کشور مربوط به آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.