گرفتن مرد در حال خودکشی در هوا!

مامور آتشنشان در عکس العملی حیرت انگیز با گرفتن پای مردی که به پایین سقوط کرده بود جانش را نجات داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  مردی که با پرت کردن خود از بالکن ساختمان دست به خودکشی زده بود با عکس العمل دیدنی یک آتشنشان نجات یافت. این آتشنشان با گرفتن پای این مرد در هوا مانع سقوط او به پایین و مرگش شد. ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و تبدیل به ویدئویی داغ شده است چگونگی واکنش این آتشنشان را به تصویر می کشد.

در ابتدای این ویدئو این مامور آتشنشان در حالی که در لبه یک پنجره ایستاده دیده می شود. لحظه بعد پس از آنکه این مرد پرش می کند آتشنشان در هوا پای او را گرفته و به داخل خانه می کشد. همکاران وی بلافاصله به او کمک کرده و این مرد را به داخل خانه منتقل می کنند.


بیشتر بخوانید


این ویدئو پس از انتشار در شبکه اجتماعی ردیت مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. این ویدئو تاکنون بیش از 100 هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از آنها مهارت و چالاکی مامور آتشنشان را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « مرد آهنی.» کاربر دیگر در کامنتی نوشت: « من فکر نمی کنم کسی بتواند متوجه شود که چقدر باید قوی باشی تا بتوانی یک مرد بزرگسال را در هوا بگیری.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
اینو باید بکنن رئیس آتیش نشانی اون استان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
اره والا اگه من جای مامور بودم با مرده دوتایی پرت میشدیم پایین.الفاتحه
آخرین اخبار