چاپ ۶ عنوان کتاب با نقش روحانیت در دفاع مقدس

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد گفت: شش عنوان کتاب با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس در استان منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام جهانبخشی مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد گفت: کتاب‌های منتشر شده از نقش روحانیت در دفاع مقدس در قالب‌های مختلف زندگینامه، خاطره و داستان کوتاه تألیف شده است.

جهانبخشی افزود: این کتاب‌ها با عنوان‌های چهل ستاره، ندای نور، مبشران نور، بیست قصه از بیست قهرمان، راه سبز و روحانیت و چراغی که هرگز نمی‌میرد تالیف شده و به زودی به چاپ می‌رسد.

او معرفی شهدا و رزمندگان روحانی به جامعه و نسل جوان و الگوگیری از سیره و سبک زندگی شهدای روحانی را از مهم‌ترین اهداف تالیف این کتاب‌ها عنوان کرد.

جهانبخشی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ۳۴ شهید روحانی به نظام و انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است، اضافه کرد: قشر روحانیت به نسبت جمعیت بیشترین تعداد شهید را به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

او ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز کتاب‌هایی در خصوص نقش روحانیت در دفاع مقدس با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسید که از جمله می‌توان به کتاب‌های شهدای روحانی، عالمان صف‌شکن، روندگان حقیقت و تمنای وصال اشاره کرد.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.