سرپرست شهرداری تبریز مطرح کرد؛

پیشرفت طرح تقاطع غیرهمسطح ارتش قابل قبول نیست

سرپرست شهرداری تبریز گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش با گذشت بیش از یک سال از آغاز عملیات اجرایی آن پیشرفت فیزیکی قابل قبولی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سلیمانی سرپرست شهرداری تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح ارتش و کمربندی میانی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۲ پروژه مذکور با حداقل برنامه‌ریزی و بدون زمان‌بندی آغاز شده است.

او با تاکید بر اینکه هیچ بهانه‌ای برای توقف این پروژه‌ها قابل‌قبول نیست و هر ۲ باید با تنطیم برنامه زمان‌بندی عملیاتی شوند، اظهار داشت: ترافیک شدید این مسیر، به حق مورد انتقاد شهروندان است.

سرپرست شهرداری تبریز گفت: در روز‌های اخیر، پیگیری‌های مفصلی در مورد هر ۲ پروژه انجام شد و خوشبختانه مشکلات مالی آن‌ها بررسی و حل شد و شهرداری‌های مناطق ٢ و سه و سازمان عمران شهری متعهد شدند که روند اجرای پروژه‌ها را تقویت کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه منابع مالی ۲ پروژه تامین شد ادامه داد: پیمانکار روگذر ارتش، مکلف شد تا پایان هفته، پروژه را با برنامه زمان‌بندی مشخص شتاب ببخشد در غیر این صورت شهرداری تبریز با کسی تعارفی ندارد و ساز و کار اجرای پروژه را عوض می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار