روند افزایشی مبتلایان به کرونا در دلفان نگران کننده است

فرماندار دلفان گفت: روند افزایشی مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان نگران‌کننده است و به همین منظور محدودیت‌های جدیدی اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،نورالدین درمنان،فرماندار دلفان اظهار کرد: تصمیمات جدید ستاد مقابله با کرونا برای صیانت و حفاظت از سلامت مردم است و هیچ‌گونه کم کاری و سهل انگاری از مسوولان پذیرفته نیست.

وی افزود: استقرار ایست بازرسی پلیس در جهت ممانعت از ورود خودروهای غیربومی، مسدود شدن ورودی آرامستان ها و روستاهای نورآباد، تعطیل شدن پنجشنبه بازار، و بوستان های شهری از جمله این محدودیت ها است.

وی با درخواست از مردم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد: وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان و سیر خطرناک صعودی ابتلا و بستری های کرونایی و با توجه به محدودیت امکانات درمانی و خستگی کادر درمان، شرایط کرونایی در دلفان نگران کننده است.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی که هنوز واکسیناسیون عمومی انجام نشده تنها راه مقابله با این ویروس رعایت موازین بهداشتی و تعطیلی بسیاری از برنامه‌ها در وضعیت قرمز است تا شرایط اندکی بهبود یابد.

فرماندار دلفان بر تشدید طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و افزود: با هماهنگی اصناف، اداره صمت و نیروی انتظامی برخورد جدی با متخلفان تشدید شود و نیروی انتظامی و بسیج نیز همکاری بیشتری با مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/ب



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.