آغاز فراخوان سوگواره شعر بر شانه‌های نی در چهارمحال و بختیاری

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان سومین سوگواره شعر بر شانه‌های نی با موضوع نهضت کربلا و وقایع مرتبط با این نهضت در استان منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الله شیروانی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز فراخوان سومین سوگواره شعر «بر شانه‌های نی» گفت: این سوگواره شعر کلاسیک با موضوع نهضت کربلا و وقایع مرتبط با این نهضت برگزار می‌شود.

او تولید اشعار فاخر و نگاه نو به واقعه کربلا و موضوعات پیرامون آن را از اهداف برپایی این سوگواره شعر بیان کرد و افزود: علاقمندان به این شرکت در این سوگواره می‌توانند آثار و سروده‌های خود را که پیش از این منتشر و به چاپ نرسیده است به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.


بیشتر بخوانید


شیرانی با بیان اینکه حداکثر سه اثر از هر شاعر در این سوگواره شعر پذیرفته خواهد شد ادامه داد: با توجه به کیفیت آثار، علاوه بر انتخاب سه اثر برگزیده از پنج اثر نیز تقدیر می‌شود و آثاری که قابلیت اجرا به صورت نوحه را نیز داشته باشند در آیین اختتامیه اجرا خواهند شد.

او مهلت ارسال آثار را ۲۳ شهریور امسال اعلام و اضافه کرد: نشانی الکترونیک a.ghasemi.cha@gmail.com برای دریافت آثار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.