هوس سلفی شبانه کار دست مرد هندی داد!

مرد جوان هندوستانی که قصد گرفتن یک سلفی شبانه را داشت به دردسر بزرگی افتاد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوان هندوستانی که شب هنگام قصد گرفتن سلفی در بالای پل را داشت هرگز تصور نمی‌کرد که دچار چه حادثه‌ای خواهد شد. «کارتیک» ۳۰ ساله که در بالای پل ناپیر و در حال سلفی گرفتن بود بر اثر لغزش به داخل رودخانه سقوط کرد. این اتفاق در ساعت ۱۰ سه شنبه شب و در اطراف شهر چنای هند رخ داد.

این در حالی بود که این مرد پس از وقوع حادثه مجبور شد تا ساعت‌ها در داخل آب رودخانه بماند. دیوارکشی محدوده اطراف پل، وقوع این حادثه در ساعات پایانی شب و خلوت بودن منطقه موجب شد تا وی حدود ۸ ساعت در داخل آب بماند. سرانجام صبح روز بعد پس از آنکه یک عابر به طور اتفاقی صدای وی را شنید با خوش شانسی از مرگ نجات یافت. این عابر در ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه و هنگام رفتن به محل کارش صدای فریاد کارتیک را از داخل رودخانه شنید و بلافاصله با پلیس تماس گرفت.


بیشتر بخوانید


در ادامه گروه آتشنشانی و امداد و نجات در محل حادثه حاضر شده و این مرد را به بالای پل منتقل کردند. یکی از تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده عملیات نجات این مرد را نشان می‌دهد. در این حادثه به این مرد آسیب جدی وارد نشد.

سلفی گرفتن

انتهای پیام/

برچسب ها: سلفی گرفتن ، عکس سلفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.