توسعه و اشتغال در صالح شهر با کمک بنیاد برکت

نشست کارگروه توسعه و اشتغال صالح شهر با مجری استانی بنیاد برکت برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امین عبدالله پور ،مجری استانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان‌های شوشتر، گتوند و باوی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری أبا عبدالله الحسین (ع) گفت: هدف بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پرداختن به شغل‌های گروهی و کارگاهی است؛ و امیدواریم با همکاری که مردم با بنیاد برکت دارند هر چه سریعتر به آن پتانسیل و اهداف مورد نظر دست یابیم.

او بیان داشت: در هر طرح و شغلی که متقاضی بتواند بعد از ۶ ماه علاوه بر پرداخت اقساط سود و در آمد خوبی عاید خود کند حال از شغل‌های دانش بنیان، فنی و ... تسهیلات مورد نظر را پرداخت کنیم.

عبدالله پور افزود: در صورتی که شورای اسلامی صالح شهر با تمام توان وارد عرصه و اقدام به معرفی افراد جویای کار با مدرک مورد نظر نماید بنیاد برکت ضمن دریافت و بررسی مدارک و کارگاه مورد نظر به فرد یا افراد جهت ایجاد کارگاه در مشاغل خانگی تسهیلات لازم را پرداخت و از آن‌ها حمایت می‌کند.

 علی امیری رئیس شورای اسلامی صالح شهر گفت: اعضای شورای اسلامی صالح شهر نهایت تلاش خود را جهت ایجاد اشتغال جوانان چه در قالب بنیاد برکت و چه در زمینه‌های دیگر در حد رضایت مندی شهروندان بکار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: امیدوارم با پیگیری شورای شهر و بنیاد برکت یک سری از شغل‌هایی که ناشناخته هستند با همکاری جوانان جویای کار که طرح و ایده‌ای دارند در این مسیر در جهت ایجاد شغل پایدار شناخته و با دریافت تسهیلات کارگاه مورد نظر را ایجاد نمایند در ضمن ایده‌های دیگری هم جهت اشتغال جوانان در نظر داریم که در صورت میسر شدن تحول بزرگی در بحث اشتغال جوانان صالح شهر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.