وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد:

وزارت تعاون یک وزارتخانه فرا اقتصادی/ تعاونی مهم‌ترین معاونت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است

عبدالملکی گفت: بخش تعاون را به عنوان مهم‌ترین معاونت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌شناسیم که باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست با تعاونگران کشور و جمعی از نمایندگان مجلس اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را می‌توان به عنوان وزارت مردم نامگذاری کرد چرا که بیشترین ارتباط را با عموم جامعه دارد.

وی افزود: در برنامه‌های پیش روی وزارت تعاون به تشکل‌ها و تعاونی‌ها بیشترین توجه شده است و جنبه‌های اجتماعی در این دو بخش از نظر بنده بسیار برجسته است.

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تعاونی بسیار مهم است و یکسری وظایف فرا اقتصادی دارد که مستقیما با جامعه در ارتباط است و وزیر مربوطه باید هم از لحاظ اجتماعی و هم از لحاظ اقتصادی، وزارتخانه را مدیریت کند.

عبدالملکی ادامه داد: برنامه‌های جدی و جهادی برای بخش تعاون داریم که در راستای اجرای آن‌ها قرار است بهترین و قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد: معاونت تعاون به مهم‌ترین معاونت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناخته خواهد شد چرا که اتحادیه‌ها و انجمن‌های بسیار مهمی را زیر نظر خود دارد، انجمن‌هایی که اقلام اساسی مردم را تولید و توزیع می‌کنند.

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز کرد: عملیاتی شدن سند تعاون در کشور با جدیت پیگیری خواهد شد و هر سه ماه عملکرد وزارت خانه با حضور اصحاب رسانه و معاونین وزارت تعاون به سمع و نظر عموم خواهد رسید.

عبدالملکی مطرح کرد: شاخص فضای کسب وکار تعاونی را در یک فضای اختصاصی گسترش خواهیم داد چرا که اتحادیه‌های تعاونی بسیار پر قدرت و برای کشور مهم هستند.

وی افزود: یک شاخص فضای کسب وکار امدادی را راه اندازی خواهیم کرد که وظیفه حمایت و گرفتن دست تعاونی‌های کوچک را دارد تا این تعاونی‌های کوچک به نابودی کشیده نشوند.

وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: تکمیل زنجیره‌های ارزش یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت کار وتعاون خواهد بود تا بتوانیم دیپلماسی اقتصادی را گسترش دهیم و فناوری را بیشتر از این‌ها به اقتصاد کشور بشناسانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعاون ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
به نظرم ایشون نتونه رای اعتمادبگیره.
آخرین اخبار