آتش‌سوزی مهیب در قدس اشغالی/ نشست اضطراری به دستور نفتالی بنت + تصاویر

منابع صهیونیستی از وقوع یک آتش‌سوزی مهیب در یک شهرک‌نشین در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جروزالم پست امروز (یک‌شنبه) از وقوع یک آتش‌سوزی مهیب در «بیت مئیر» در قدس اشغالی خبر داد.

بنابر اعلام این نشریه صهیونیستی گروه‌های امداد و نجات و آتش‌نشانی اکنون به محل حادثه اعزام شده‌اند و مشغول مهار آتش هستند. همچنین به دلیل گستردگی آتش ساکنان در حال حاضر این منطقه را تخلیه کردند.

درحالی که گروه‌های امداد و نجات از چندین بالگرد برای خاموش کردن آتش‌سوزی استفاده می‌کنند، اما گستردگی آتش بسیار زیاد است و همچنان ادامه دارد.

آتش‌سوزی مهیب در قدس اشغالی 05

این آتش‌سوزی گسترده خارج از قدس اشغالی اتفاق افتاد و تاکنون صد‌ها هزار هکتار از مناطق جنگلی سوخته و مناطق مسکونی اطراف آن نیز با خطر مواجه شده است.

گرمای هوا و وزش باد شدید نیز به گسترش این آتش‌سوزی کمک کرده است. یکی از مقامات محلی دراین باره به خبرنگاران گفت: «این بزرگترین آتش‌سوزی در چندسال اخیر است.»

آتش‌سوزی مهیب در قدس اشغالی 04

گستردگی این آتش به حدی است که به یک مرکز نگهداری بیماران روانی نیز منتقل شده است که به همین دلیل بیماران این مرکز را به مکانی دیگر منتقل کردند. گفته می‌شود تاکنون مفقودی ۳ نفر از این بیمارستان گزارش شده است.

همچنین تاکنون ۳ نفر به دلیل تنگی نفس ناشی از دود آتش، مورد درمان سرپایی قرار گرفتند. در حال حاضر ۱۲ هواپیمای اطفای حریق آتش‌نشانی به همراه نیرو‌های بی‌شماری از آتش‌نشانان در منطقه حاضر هستند.

آتش‌سوزی مهیب در قدس اشغالی 01

نشست اضطراری درباره آتش‌سوزی قدس اشغالی

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر صهیونیست‌ها، نشست امروز کابینه خود را نیمه تمام رها کرد تا به مشاوره برای مهار این آتش‌سوزی بپردازد. او نشستی اضطراری با «بنی گانتس» وزیر جنگ صهیونیست‌ها، وزیر امنیت عمومی، وزیر کشور، و رئیس پلیس صهیونیستی، داشت که در آن نیز مقامات ارشد امداد و نجات و آتش‌نشانی نیز حضور داشتند.

بنی گانتس پس از این نشست برای مهار این آتش به نیرو‌های جنگ رژیم اشغالگر دستور داد به کمک نیرو‌های آتش‌نشانی بروند.

آتش‌سوزی مهیب در قدس اشغالی 03

آتش‌سوزی مهیب در قدس اشغالی 02

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
اسقاطیل و روزهای آخر آن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
فک کنم به حادثه ی مخزن سوخت لبنان مربوط باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
بازم درگیری شد
آخرین اخبار