آغاز اعمال ممنوعیت تردد‌های درون و برون استانی در استان کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طرح ممنوعیت تردد‌های درون و برون استانی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور امروز به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: طرح ممنوعیت تردد در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال و تا ساعت ۲۴ جمعه پنجم شهریور در همه محور‌های استان اجرایی می‌شود.

او افزود: در این طرح علاوه بر ممنوعیت تردد بین استانی، تردد درون استانی از شهرستانی به شهرستان دیگر هم ممنوع خواهد بود، که به عنوان نمونه خودرو با پلاک ۱۹ (شهرستان کرمانشاه) حق ورود به شهرستان‌های دیگر و همچنین خودرو با پلاک ۲۹ حق ورود به مرکز استان را ندارند.

سرهنگ حیدری بیان داشت: ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های قرمز در هر ۲۴ ساعت مشمول جریمه ۱۰ میلیون ریالی و ورود به شهر‌های نارنجی در هر ۲۴ ساعت مشمول جریمه پنج میلیون ریالی خواهد بود.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از ابطال مجوز‌های تردد صادر شده خبر داد و ادامه داد: در صورت ضرورت (از قبیل مراجعه به مراکز درمانی) مجوز سفر به صورت بسیار محدود توسط فرمانداری‌ها و با تأیید پلیس صورت خواهد گرفت.

او با اشاره به اینکه محدودیت‌های ذکر شده شامل ناوگان حمل و نقل بار و مسافر با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی نمی‌شود، افزود: ظرفیت مسافر پذیری ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت یک سوم و با نظارت سازمان راهداری و پایانه‌های حمل و نقل عمومی خواهد بود.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: مسافران غیر بومی که در استان کرمانشاه حضور دارند، ۲۴ ساعت فرصت دارند تا نسبت به بازگشت اقدام کنند در غیر اینصورت با توجه به حضور ان‌ها در شهر‌های قرمز یا نارنجی در هر روز مشمول جریمه ۱۰ یا ۵ میلیون ریالی خواهند شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.