کمک ۱۴ میلیارد تومانی حامیان در طرح ایتام و محسنین استان قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: ۲۸ هزار حامی بیش از ۱۴ میلیارد تومان در طرح ایتام و محسنین کمک کرده اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهرعلی حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان در شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه ۲۸ هزار حامی نیکوکار بیش از ۱۴ میلیارد تومان به حساب هشت هزار و ۵۸۰ فرزند یتیم و محسنین واریز کردند.

حق گویان افزود: در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان نیکوکار حمایت مادی و معنوی فرزندان یتیم و محسنین را برعهده دارند تا بتوانند بستر زندگی شایسته‌ای را برای این عزیزان فراهم کنند.

به گفته وی، در حال حاضر ۲۸ هزار و ۲۹۱ حامی نیکوکار هزار و ۵۶۹ فرزند یتیم و هفت هزار و ۱۱ فرزند محسنین حمایت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: بیشترین فرزندان یتیم در مناطق قزوین، البرز و اقبالیه و بیشترین فرزندان محسنین در مناطق قزوین، البرز و آبیک ساکن هستند.

حق گویان عنوان کرد: سرانه دریافتی فرزندان یتیم به طور میانگین ماهیانه بیش از یک میلیون و ۳۱۸ هزار تومان و سرانه دریافتی فرزندان محسنین به طور میانگین بیش از ۲۰۰ هزار تومان است.

وی خاطرنشان کرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین ثبت نام کرده و در این طرح مشارکت کنند ضمن اینکه لازم به ذکر است میزان کمک از سوی کمیته امداد امام (ره) تعیین نمی‌شود بلکه با توجه به اینکه این کمک‌ها اختیاری و براساس نیّت افراد است، رقم کمک به میزان دلخواه نیکوکار است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند تنها با یک بار مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در نقاط مختلف استان و یا مراجعه به سایت کمیته امداد فرزندی را برای اهدای کمک انتخاب کنند همچنین امکان مشارکت در این طرح با شماره گیری ۳۳۳۳۷۹۵۰۰ وجود دارد.

وی اظهارکرد: با عضویت در طرح اکرام ایتام، نیکوکار شماره کارت مختص یتیم و فرزند تحت حمایت خود را دریافت می‌کند و می‌تواند هر ماه کمک‌های خود را به حساب آن‌ها واریز کند.

حق گویان یادآورشد: امکان مشارکت در طرح‌های مختلف‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار