گردان‌های الناصر فلسطین: به حماقت‌های رژیم اشغالگر پاسخ کوبنده می‌دهیم

شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین تاکید کرد به هر گونه حماقت رژیم اشغالگر صهیونیستی پاسخ کوبنده خواهند داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری فلسطینی سما، گردان‌های الناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین، دیروز شنبه تاکید کرد که به هرگونه حماقتی که رژیم اشغالگر صهیونیستی مرتکب شود، پاسخ خواهند داد.

این گردان‌ها در سخنانی مطبوعاتی اعلام کردند: همواره در حال انجام ارزیابی جامع از وضعیت در نوارغزه، روند برنامه ریزی شده و سیستماتیک یهودی سازی شهر الخلیل و حرم ابراهیمی و ادامه حملات به قدس هستیم؛ بنابراین پاسخ ما ضد رژیم اشغالگر دوچندان خواهد بود و با مشتی آهنین حق مردم خود را از چنگال این رژیم بیرون خواهیم آورد.

گردان‌های الناصر افزودند: ما و همه جناح‌های مقاومت گوش به فرمان فرماندهی اتاق عملیات مشترک هستیم و همچون سپر و شمشیر از مردم خود در مقابل اشغالگر دفاع می‌کنیم.

در بیانیه گردان‌های الناصر همچنین آمده است: مقاومت با توجه به سرسختی و استکبار مداوم اسرائیل دست بسته نخواهد نشست. این در حالی است که رژیم اشغالگر آنچه را با جنگ و تجاوز علیه مردم فلسطین به دست نیاورد، می‌خواهد در تلاشی مأیوسانه از طریق محاصره مردم به دست آورد تا ضربه‌ای به مقاومت بزند.

گردان‌های الناصر تصریح کردند: مقاومت زمان بیشتری به رژیم اشغالگر اسرائیلی نمی‌دهد چرا که این رژیم در حال فشار دادن دکمه انفجار وضعیت فعلی است و البته منفجر شدن اوضاع دامان آن را خواهد گرفت.

این گردان‌ها همچنین تاکید کردند: میانجیگران این فرصت را دارند که مسائل را قبل از فروپاشی اصلاح و رژیم صهیونیستی را وادار به رعایت تعهدات خود کنند که در رأس این تعهدات، برداشتن محاصره مردم فلسطین در نوار غزه است.

حازم قاسم، سخنگوی حماس نیز درباره ادامه یافتن محاصره نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد رژیم اشغالگر از طریق تشدید محاصره و بستن مرز‌ها خواستار مجازات خاستگاه مقاومت و طرفداران آن است و مقاومت در این خصوص بی تحرک نخواهد بود.

به گفته وزارت بهداشت نوار غزه، ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود گاز نیتروز به بخش بهداشت و درمان در نوار غزه، جان شمار زیادی از فلسطینیان را به خطر انداخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار