بسته خبر‌های انتظامی۲۳ مردادماه؛

توقیف محموله سیمان قاچاق در نرماشیر/کشف وانت حامل حشیش

با بسته خبرهای انتظامی۲۳ مردادماه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان همراه باشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ رضا زید آبادی فرمانده انتظامی نرماشیر از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف ۲۵ تن سیمان قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

او افزود:به منظور مبارزه با کالای قاچاق ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل محور"بم-نرماشیر"یک دستگاه تریلر حامل سیمان را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او بیان کرد: ماموران پس از بررسی مدارک متوجه شدند ۲۵ تن سیمان این کامیون فاقد مجوز قانونی بوده و به منظور خروج از مرز‌های شرقی در حال حرکت به سمت استان سیستان و بلوچستان است که برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی نرماشیر با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی او به مرجع قضائی گفت: مبارزه با اخلالگران اقتصادی همواره در دستور کار پلیس است و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت اقتصادی غیر مجاز از سوی افراد سود جو و متخلف موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

آغاز طرح پیشگیری از سرقت پسته در راور

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان راور از آغاز طرح پیشگیری از سرقت پسته در این شهرستان با تاکید بر همکاری همه جانبه خود مردم و باغداران خبر داد.

سرهنگ محسن شیخ زاهدی گفت: به منظور افزایش احساس امنیت و رضایت مندی شهروندان به خصوص کشاورزان تداوم طرح مبارزه با سرقت با تشکیل قرارگاهی با همکاری دادگستری شهرستان، ناحیه مقاومت بسیج و برخی ادارات شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این راستا و در اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته با اجرای مانور و رزمایش موتوری شامل خودرو‌های انتظامی، یگان تکاوری ۱۱۳، ناحیه مقاومت بسیج، جهاد کشاورزی و ادارات شهرستان از کلیه بلوک بندی‌های سطح حوزه و باغات پسته بازدید شد.

سرهنگ شیخ زاهدی گفت: این طرح از ۱۹ مرداد ماه آغاز خواهد شد و ان شاء الله همانند سال گذشته و به فضل الهی شاهد کاهش چشمگیر سرقت محصولات کشاورزی از جمله پسته خواهیم بود.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان راور با اشاره به مشارکت مردم در توسعه امنیت پایدار از شهروندان و باغداران خواست در راستای کاهش جرائم به ویژه سرقت محصول پسته با پلیس همکاری و ضمن بکارگیری کارگران فصلی مورد اعتماد، موارد مشکوک را به ۱۱۰ منعکس کنند.

توقیف وانت بار حامل حشیش

فرمانده انتظامی بافت از کشف ۱۰۴ کیلو و ۷۶۰ گرم حشیش از یک دستگاه وانت بار همراه با دستگیری ۴ متهم در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود بیدشکی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "بافت" با پایش دقیق اطلاعاتی از قصد سوداگران مرگ برای انتقال یک محموله موادمخدر از طریق محور‌های فرعی این شهرستان به مرکز استان مطلع و بلافاصله در یک نقطه از محور"ارزوئیه-بافت" مستقر شدند.

او افزود: ماموران هنگام پایش خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت بار مشکوک و به آن دستور ایست دادند که در پی افزایش سرعت و فرار راننده این خودرو، ماموران پس از طی مسافت کوتاهی تعقیب و مراقبت این آن را متوقف کردند، اما سرنشینان آن با استفاده از عوارض طبیعی محل از دید خارج شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۰۴ کیلو و ۷۶۰ گرم حشیش کشف و در ادامه نیز با تیزبینی و دقت نظر خود موفق شدند یک دستگاه خودروی پژو که راه پاک کن این وانت بود را هم شناسایی و متوقف کنند که در این رابطه ۴ متهم دستگیر و پس از تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.