سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان:

بیمارستان‌ های اصفهان اشباع شد

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: بیمارستان‌های اصفهان اشباع شده و در صدد راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با کمک ارتش هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با اشاره به تعطیلی ۶ روزه در کشور و به تبع آن در استان اصفهان گفت: در این ایام همه ادارات و اصناف به جز اصناف تأمین کننده مایحتاج اصلی مردم تعطیل خواهند بود.

جریمه‌های پرداخت نشده ممنوعیت تردد کرونایی پس از یک ماه دو برابر می‌شود

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۲ ظهر فردا تا پنجم شهریور ماه نیز ورود به استان‌های کشور ممنوع شده است، ابراز داشت: همه جرایم یک میلیون تومانی برای ورود به شهر‌های قرمز، ۵۰۰ هزار تومانی برای ورود به شهر‌های نارنجی و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی منع تردد شبانه پس از یک ماه عدم پرداخت دو برابر خواهد شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با بیان اینکه به علت شیوع کرونا و بستری روزانه بیش از ۵۷۰ نفر در استان وضعیت بسیار نامناسبی نداریم، ادامه داد: بیمارستان‌های استان اصفهان حتی در بخش خصوصی هم اشباع شده است.

برنامه ما راه‌اندازی بیمارستان صحرایی است

وی با بیان اینکه برنامه ما افزایش بیمارستان‌های صحرایی در استان است، تصریح کرد: در حال حاضر ارتش این طرح را در دستور کار قرار داده است.

غلامی در خصوص ساماندهی مراسم‌های عزاداری اضافه کرد: توصیه شده است عزاداری‌ها در فضای باز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام شود.

وی تصریح کرد: مرجع صدور مجوز برای فعالیت هیئت های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی است و باید بر روند عزاداری‌ها نظارت جدی داشته باشد.

منبع:مهر

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار