تحویل ۶ واحد مسکونی به مددجویان نگین کویرِ فهرج

۶ واحد مسکونی با حضور یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در بخش نگین کویر فهرج افتتاح و تحویل مددجویان این نهاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اصغر شهریاری رئیس کمیته امداد امام خمینی نگین کویر در حاشیه مراسم افتتاح ۶ واحد مسکونی در بخش نگین کویر فهرج که با حضور یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان انجام شد، گفت: این ۶ واحد مسکونی در ۶ روستای اسدآباد انگوری، دهگاوی، علی آباد چاهدگال، اسماعیل آباد، دهنو آزادگان و سکهور برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج احداث شده که برای احداث این واحد‌های مسکونی ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

شهریاری افزود: این واحد‌های مسکونی با زیر بنای ۶۵ متر مربع احداث شده که برای ساخت هر واحد مسکونی مدد جویان ۱۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فهرج نیز در حاشیه این مراسم گفت: بسیج و سپاه آماده است با کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به محرومین و محرومیت زدایی مشارکت کند.

در این مراسم یوسف رهگوئی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، امیر آزاد بخشدار نگین کویر، حمید ابراهیم آبادی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فهرج و مولوی عبیدالله شهیکی امام جمعه اهل سنت نگین کویر و جمعی از معتمدین این بخش حضور داشتند.

تحویل ۶ واحد مسکونی به مددجویان نگین کویرِ فهرج

در ادامه نیز ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش نگین کویر فهرج به بهره برداری رسید.

علی اصغر شهریاری رئیس کمیته امداد امام خمینی نگین کویر فهرج گفت: ساختمان اداری این کمیته امداد با زیر بنای ۱۸۰ متر مربع احداث شده است

او افزود: بر‌ای احداث آن، ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده که ۴۰۰ میلیون تومان آن از سوی خیرین و ۱۰۰ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد تأمین شده است.

همچنین امروز با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی از عاملین زکات در بخش نگین کویر تجلیل شد.

 شهریاری در حاشیه این مراسم گفت: نخل کاران بخش نگین کویر فهرج طی پارسال، ۱۵۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار