وکیل دروازه بان استقلال:

مظاهری تا فصل بعد با استقلال قرارداد دارد/ رشید فقط ۶۰ درصد مطالبات خود را دریافت کرده است

صادقی وکیل مظاهری دروازه بان استقلال گفت: رشید تا فصل بعد با استقلال قرارداد دارد، اما این احتمال وجود دارد که با باشگاه‌های دیگری مذاکره کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی صادقی وکیل رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران پس از نشست با مدیران این باشگاه اظهار داشت: با حضور در ساختمان باشگاه استقلال با احمد مددی (مدیرعامل استقلال) صحبت‌هایی را انجام دادم. مظاهری تا فصل بعد با استقلال قرارداد دارد. مشکلاتی در مطالبات او پیش آمده بود که در این باره با مددی صحبت کردیم. با حسن نیت به دنبال حضور در استقلال هستیم و او بتواند در این تیم بماند، اما به هر حال مشکلات زیاد بود و ما تحمل کردیم تا فصل تمام شود.

او ادامه داد: به هر حال باید راه حلی پیدا کرد تا بازیکن تحت فشار نباشند. مددی قول داد و قرار شد بررسی‌های لازم انجام شود تا ببینیم ادامه همکاری به چه شکل خواهد شد.

صادقی درباره اینکه مظاهری بیشترین دریافتی را بین بازیکنان استقلال داشته است، بیان کرد: باشگاه استقلال تا الان تنها ۶۰ درصد طلب مظاهری را پرداخت کرده است. باشگاه مبالغی را به مظاهری بدهکار و در پرداختی‌ها تاخیر رخ داشته است. تا الان اقدامی انجام نداده ایم و دوستانه رفتار کرده ایم. نظر من و مظاهری بر این است تا به این قرارداد پایبند باشیم.

وکیل مظاهری گفت: طبق ماده ۱۳ آیین نامه طرفین باید به قرارداد احترام بگذارند. بحثی در بند قرارداد هم وجود دارد و می‌توان جدایی رقم بخورد، اما ما سعی کرده ایم به احترام هواداران و باشگاه استقلال با حسن نیت پیش برویم. نظرمان حضور و تعهد به قرارداد با استقلال است.  انتظارمان این است که باشگاه استقلال مطالبات این فصل را با ما تسویه کند.

او بیان کرد: زمانی که اتفاقاتی در بازی با مس رخ داد مظاهری مصدوم و اقدامات پزشکی روی آن انجام شد و او از حضور در بازی منع شد. بابت این موضوع ما در باشگاه جلسه داشتیم که نتیجه خوبی در پی نداشت. مددی قول داد موضوع را حل کند، اما همچنان منتظر هستیم مدیریت به قول خود عمل کند. درصدی به عنوان جریمه در قرارداد مظاهری لحاظ شده که اقدام قانونی در این باره انجام نداده ایم.

وکیل دروازه بان استقلال بیان کرد: با مددی که صحبت کردیم و او قول پیگیری داد و فرصت ۱۰ روز خواست تا نظر نهایی خود را به ما اعلام کند. مظاهری بازیکن حرفه‌ای است و او در جلسه تمرینی خودش حضور دارد. بهتر است به شایعات دامن زده نشود. به مددی قول داده ام که هر ساعتی خواست برای رفع موضوعات مطرح شده به باشگاه بروم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
عجیبا و غریبا !! 60 درصد !! اینا مگه همون 30 درصدیا نبودن :))))))))))))))))))) حالا 60 در صد از چند میلیارد پول مفتی که به بازیکنان این تیم دسته سه ی داده بودن اینا انقدر فیلم بازی میکردن انا مظلومیم ما حالا اگر واقعا 30 درصد بود چه فیلمی رو میکردن :))))))))))))))))) البته هممون میدونیم بالاتر از این درصدا هست :))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۱۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
به نظر من باید مظاهری از استقلاال بره - از اولش هم نباید میومد استقلال -
آخرین اخبار