پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه فارس به مناسبت ارتحال آیت الله موسوی نژاد

مدیر حوزه علمیه استان فارس با صدور پیامی ارتحال آیت الله موسوی نژاد را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر حوزه علمیه استان فارس با صدور پیامی ارتحال آیت الله موسوی نژاد را تسلیت گفت.

در  پیام تسلیت  مدیر حوزه علمیه استان فارس آمده است،

  بسم الله الرحمن الرحیم

عن امیرالمؤمنین علیه السلام: إِذَا مَاتَ اَلْعَالِمُ ثُلِمَ فِي اَلْإَسْلاَمِ ثُلْمَةٌ لاَ يَسُدُّهَا إِلاَّ خَلَفٌ مِنْهُ

ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت الله حاج سید محمود موسوی نژاد رضوان الله تعالی علیه ثلمه ای است که خسارت آن برای حوزه های علمیه و جامعه دینی پر شدنی نیست.

عالمی که از یادگاران ارزشمند حلقه های درس آیات عظام بروجردی و میلانی رحمة الله علیه بود و افتخار خود را شاگردی امام خمینی قدس سره الشریف می دانست.

حوزه علمیه استان فارس و مردم متدین شهرستان مرودشت سال ها از خرمن علم، معنویت و خدمات آن مرحوم خوشه ها برچیدند و امروز مقارن با ایام حزن و ماتم شهادت لاله های در خون فتاده کربلا در فقدان او عزادارند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارس همراه با علمای اعلام، اساتید و طلاب عزیز استان این ضایعه را به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید دام ظلهم، شاگردان، ارادتمندان و خانواده آن عالم متقی تسلیت می گوید و علوّ درجات را در جوار خوان پر نعمت ابا عبدالله الحسین علیه السلام برای آن عالی مقام خواستار است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار