لحظه آتش گرفتن موتورسیکلت حین حرکات نمایشی

یک موتورسوار در اتوبان در حال انجام حرکات نمایشی بود که ناگهان موتورسیکلت او دچار آتش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ای که دو موتورسوار در یکی از اتوبان های آمریکا دچار حادثه می شوند را نشان می دهد. این رانندگان به همراه تعدادی دیگر از موتورسواران در اتوبان در حال انجام حرکات نمایشی بودند که با یکدیگر تصادف کردند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی، این حادثه در اتوبانی در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا رخ داد.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو تعدادی از موتورسواران در حال حرکت در اتوبان و ورود به یک تونل دیده می‌شوند. لحظاتی بعد در حالی که یک موتورسوار با بلند کردن جلوی موتورسیکلت خود قصد انجام حرکات نمایشی را دارد ناگهان با برخورد انتهای موتورسیکلت وی با کف اتوبان جرقه ایجاد شده و آتش می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


در این ویدئو مشاهده می‌شود این موتورسوار در ادامه با یک موتورسیکلت دیگر تصادف می‌کند و آتش در اتوبان پراکنده می‌شود. در این ویدیو لباس یک موتورسوار در حالی که آتش گرفته دیده می‌شود. همچنین موتورسیکلت حادثه دیده در حالی که در کف اتوبان غرق شعله‌های آتش است دیده می‌شود.

هر دو موتورسوار با وجود آنکه در این حادثه دچار جراحت سطحی شده بودند از آن جان سالم به در بردند. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.