زمانی مطرح کرد؛

پرداخت مرحله دوم معوقات کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای طی چند روز آتی

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از پرداخت مرحله دوم معوقات کارکنان دانشگاهی تا چند روز آینده خبر داد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا زمانی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: مرحله دوم معوقات کارکنان دانشگاه در روز‌های آتی پرداخت می‌شود. امیدواریم که با وصول درآمد‌های اختصاصی شهریه‌ای با شروع ترم قسمت عمده مطالبات همکاران را پرداخت کنیم.

دکتر زمانی تصریح کرد: دانشگاه برای پرداخت معوقات کارکنان دانشگاه به ۱۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمند بوده که ۲۰۰ میلیارد ریال از محل مانده سنواتی و مابقی از محل درآمد اختصاصی قابل پرداخت است.

معاون اداری و مالی دانشگاه در پاسخ به سوال در خصوص زمان پرداخت پاداش بازنشستگان بیان کرد: احکام بازنشستگان سال ۹۹ اصلاح و اطلاعات همکاران به خزانه داری کل کشور ارسال شده است که به صورت مستقیم به حساب ذینفعان واریز می‌شود، با اجرای این اصلاحیه مجموع پاداش پایان خدمت بازنشستگان را از ۴۶۰ میلیارد پیش بینی شده در ابلاغ اعتبار سازمان برنامه به بیش از ۵۴۰ میلیارد ریال افزایش یافته است که این تفاوت از سایر منابع تخصصی دانشگاه کسر خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار