پاری سن ژرمن خانه دوم اسطوره‌های فوتبال

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در سال‌های گذشته بازیکنان بزرگ زیادی را در ترکیب خود داشته است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در نقل و انتقالات این فصل فوتبال اروپا عملکرد درخشانی را به ثبت رسانده و در این مدت ستارگان بزرگی را مانند لیونل مسی و سرخیو راموس جذب کرده است.

بازیکنانی که از اسطوره‌های فوتبال هستند، اما هر ۲ با انتقالی آزاد حضور در پاری سن ژرمن را به بازی در تیم‌های بزرگی مانند بارسلونا و رئال مادرید ترجیح داده اند و به فرانسه و پاری سن ژرمن پیوستند.

پاریسی‌ها با جذب ستارگان بزرگی مانند مسی و راموس بیگانه نیستند؛ چرا که این تیم در ۲۰ سال گذشته سابقه حضور مشهور‌ترین بازیکنان فوتبال جهان را در ترکیب خود داشته است.

ستارگانی که شاید هر تیمی در جهان فوتبال آرزوی یک سال حضور آن‌ها را در ترکیب خود داشته باشد.

در ۲۰ سال گذشته ستارگانی مانند جیان لوئیجی بوفون، رونالدینیو، زلاتان ابراهیموویچ، تیاگو سیلوا، دیوید بکهام، نیمار، کیلیان امباپه، دنی آلوز، ادینسون کاوانی، سرخیو راموس، آنخل دی ماریا، دوناروما و حالا لیونل مسی به عضویت پاریسی ها در آمده و برای این باشگاه بازی کرده اند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن با وجود این خرج ها، همچنان موفق به کسب جام لیگ قهرمانان اروپا نشده است و شاید حضور مسی به حسرت پاریسی‌ها در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پایان دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار