گفت و گوی بنی گانتس و مدیر سیا درباره ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا درباره ایران گفت و گو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از آر تی، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با «ویلیام برنز» مدیر آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) دیدار و درباره مسأله ایران به گفت و گو پرداخت.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد در خلال نشستی که بنی گانتس (وزیر حنگ رژیم صهیونیستی) با ویلیام برنز، رئیس سیا با حضور «دیوید بارنیا» رئیس دستگاه موساد در مقر این وزارتخانه در تل آویو برگزار کرد، بنی گانتس با مدیر سیا اطلاعاتی را در خصوص فعالیت های ایران به انجام رسید.

بر پایه ادعای وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در این دیدار، آنچه به ادعا «فعالیت های شرورانه ایران در منطقه» و نیز «پیشرفت تهران در زمینه توسعه تسلیحات هسته ای» خوانده شده بود را مورد تبادل نظر قرار دادند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد بنی گانتس و ویلیام برنز در خصوص همکاری اطلاعاتی میان رژیم صهیونیستی و آمریکا به بحث و تبالد نظر پرداختند.

گفتنی است ظهر امروز نیز ویلیام برنز، رئیس سازمان سیا آمریکا امروز در دیدار با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران و دیگر مسائل خاورمیانه در اراضی اشغالی گفتگو کردند.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: وضعیت خاورمیانه با تاکید بر موضوع ایران و امکان گسترش و تعمیق همکاری‌های منطقه ای موضوعات مورد بحث دو طرف بوده است.

دیوید بارنیا، رئیس موساد، ایال هولاتا، مشاور امنیت ملی، آوی گیل، دبیر نظامی دفتر نخست وزیری، شیمریت میر، مشاور دیپلماتیک نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در این جلسه حضور داشتند.

پیش از این، جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای نسبت به پیامدهای سفر هیأت امنیتی آمریکا به فلسطین اشغالی و حضور در مسجدالاقصی هشدار داد و گفته بود: این سفر که به اصطلاح با هدف تقویت هماهنگی های امنیتی و بازگشت به مسیر مذاکرات انجام می‌شود، پوچ و بیهوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار