نخست وزیر عراق به دیدار خانواده شهردار کربلا رفت

مصطفی الکاظمی علاوه بر حضور در محل حادثه، به دیدار خانواده شهردار ترور شده کربلا رفت و تاکید کرد که قاتل درس عبرت همه متخلفان خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بغداد الیوم، «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق امروز (چهارشنبه) در سفری ناگهانی به کربلا رفته و با خانواده «عبیر سلیم الخفاجی» شهردار مقتول کربلا دیدار کرد.

او در این دیدار گفت: علاوه بر مبارزه با تخلفات و اجرای کامل قانون باید یک خیابان را به اسم این شهید نامگذاری کنیم.

الکاظمی بر ضرورت ایفای نقش قوه قضائیه در قصاص قاتل تاکید کرد و با اشاره به قاتل شهردار کربلا گفت: او عبرت همه متخلفان خواهد شد چرا که به جرم او به شدت رسیدگی می‌شود.

خبرگزاری شفق نیوز  نیز با پوشش دادن سفر الکاظمی به کربلا گفت: نخست وزیر اعلام کرد در مواجهه با متخلفان قوی خواهیم بود و این حادثه از نظرمان دور نخواهد ماند. هیچ فردی بالاتر از قانون نیست و ما اجازه نمی‌دهیم هرج و مرج حاکم شود.

الکاظمی همچنین صبح امروز (چهارشنبه) در محل حادثه ترور شهردار کربلا حاضر شد و با شماری از کارکنان در آنجا دیدار کرد.همچنین دستور نام گذاری خیابان محل قتل شهردار کربلا به نام وی را صادر کرد. وی همچنین دستور داد پویشی که شهردار فقید آغاز کرده بود، ادامه یابد.

او تاکید کرد: پروژه آن شهید در امر برقراری نظم و از بین بردن هرج و مرج ناشی از تخلفات در خیابان‌ها و راه‌ها ادامه خواهد یافت.

براساس این گزارش، در هنگام حضور الکاظمی در محل حادثه، نیرو‌های امنیتی قاتل را به محل آوردند و الکاظمی روبروی وی بر لزوم قصاص قاتل تاکید و بیان کرد که باید قصاص وی عبرتی برای دیگران و هرکسی باشد که به کارمندان در هنگام انجام وظیفه تعرض می‌کنند.

«عبیر الخفاجی» شهردار کربلا روز گذشته به هنگام حضور در منطقه «المعلمجی» هدف حمله تروریستی قرار گرفت.

شهردار کربلا به هنگام حضور در این منطقه برای رفع تخلفات، هدف اصابت ۳ گلوله قرار گرفت و در بیمارستان به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار