۶ مرکز منتخب کرونا در شهر مشهد شبانه‌روزی شد

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶ مرکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا در مناطق پر تراکم مشهد به صورت شبانه روزی خدمات ارائه می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر از ۲۲ مرکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا در مشهد، ۶ مرکز ۲۴ ساعته شده اند و علاوه بر این بخش زیادی از درمانگاه‌های عمومی و تخصصی سطح یک و ۲ بخش خصوصی نیز به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات رسانی به بیماران مشکوک و یا مبتلا به کووید-۱۹ هستند.

او افزود: بر این اساس مرکز آب و برق در بلوار فکوری، مرکز لشگر فاطمیه ۱۴، مرکز احمدی در حاشیه بلوار شهید قرنی، مرکز سیلو، مرکز سیدی در بلوار صبای غربی ۱۱و مرکز وحدت در حاشیه پارک ملت ۲۴ ساعته شدند.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد مراجعات به مراکز کووید- ۱۹ غیر ضروری است و مردم می‌توانند پاسخ سوالات خود را از سایر مراکز درمانی دریافت کنند در حالی که این مراکز برای خدمت‌رسانی به بیماران دارای علامت است که نیاز به تست و تشخیص پزشک دارند.

درخشان بیان کرد: عده‌ای از افراد برای یقین از عدم ابتلا به کرونا قبل از انجام واکسیناسیون به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه می‌کنند که از این دسته شهروندان درخواست می‌شود به سایر درمانگاه‌ها مراجعه کنند و با ازدحام مانع روند درمان بیماران کرونایی نشوند.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار